Friday, September 01, 2006

Velkommen


Etter å ha holdt meg oppdatert hva mine venner driver med på bloggene sine, bestemte jeg meg for at jeg trengte en blog også. Jeg føler meg veldig stresset for tiden, så vi får se hvordan dette går. Jeg regner med at jeg holder bloggen litt hemmelig før jeg lærer meg å sette inn bilder, redigere og sette av tid til å oppdatere.

Seattle er ennda varm og sommerlig. De sier at denne helga vil bli veldig fin, så vi skal kose oss. det er en stor musikk og kunst festival her, så vi drar nok dit en av dagene. Vi har gjester fra Frankerike, så vi må jo finne på noe gøy. De drar mandag kveld, så da er det tilbake til hverdagen for oss. Vi har vært litt flinke guider innemellom. Vi har tatt de på på Baseball kamp. August er stor fan av Mariners, Seattles lag. Han har til og med lagskjorta deres. Ellers har vi spist på veldig Amerikanske spisesteder, og dratt på Drive in kino. Alex og Alex var veldig fornøyde. I dag skal vi grille hos Dave. Han er en mester griller, så vi ser frem til det.

Det er travle tider på jobb. I går møtte Keith opp på jobben og våre verktøy var stjålet. I dag har jeg skrevet politirapport og en rapport til forsikrings selskapet vårt. Det ble lite jobbing på Keith i går. Han måtte kjøre rundt for å kjøpe nye verktøy. Det er snodig for meg å snakke om verktøy siden jeg bare kan navnene på engelsk. Jeg hadde tenkt å skrive en liten liste for å fortelle hva som ble stjålet, men alt jeg vet navnet på er vår DeWalt bordsag og våre vater. De fikk med seg to spikerpistoler, driller, og mer. Kjedelig. Politiet fortalte at 80% av verktøy blir funnet igjen siden de får alle registreringsnummerene fra oss. Det hjelper jo ikke så mye når vi trenger verktøy i dag. Jeg får holde dere oppdatert om det skjer noe spennende på den fronten.

August fikk en infeksjon på øyet i begynnelsen av denne uken. Periorbital cellulitis. Fancy. Øyelokket var veldig rødt og hovent. Vi dro til lege. Hun satte August på medisiner, og han reagerte bra på dem. Han har vært hos legen tre ganger denne uken. De liker visst ikke denne infeksjonen noe særlig. Han er mye bedre nå. Det eneste er at han har litt diare p.g.a. medisinene, men jeg må vel holde ut de dagene vi har igjen.

August våkna nå etter sin lille lur, så jeg får ta meg av han.

2 comments:

Anonymous said...

Hei Monica

Så koselig å høre fra deg, og veldig fin blog. Fint å se hvordan du har det "over there" :) skal sjekke innom bloggen din ofte! stoor klem Annett A

Anonymous said...

Hei
Ja jeg får prøve meg .Ringer over til dere snart ,når jeg tror dere er oppe . Må koke meg kaffe først regner med vi skalø snakkes en stund . Jeg har jo lyst å se August via Webkamera Bestemor