Wednesday, March 21, 2007

En liten oppdatering

Det har vært travle dager her borte, så det har blitt litt dårlig med skrivingen. Jeg har rukket å vært syk også, siden sist. To ganger. Første gang var det oppkast og feber. To uker senere ble jeg forkjøla. Har hostet konstant i en uke nå. Det blir nå heldigvis bedre for hver dag som går. På toppen av dette har jeg min lille vår allergi. Nyser i et sett. Er glad for hver dag det regner, for da er det mye bedre.
Det er nå ikke å komme fra at min smitekilde er August og alle virusene har møter i barnehagen. Er glad influensa sesongen går mot slutt. Keith har selvfølgelig klart å holde seg unna alt.

Ellers går det bra med oss. Var hos Keith foreldre i helga, og denne helga skal vi til Bellingham (to timer nord fra Seattle). Vi skal besøke venner og Keiths slekt.

Jeg har nå noen gode bilder av August også, men de får komme senere. Jeg må i dursjen for å se om jeg kan vaske bort litt pollen eller hva jeg nå reagerer på her borte. Jeg har aldri hatt allergi i Norge, så kanskje jeg i fremtiden skal tilbringe litt tid i Norge på denne tiden av året.

1 comment:

Anonymous said...

hei.det var en lur ide å komme hit på denne tiden.en skal ikke utsette seg for ting en kan unngå ha ha.er forkjølet men er på bedringen.aina har det topp,er helt i exstase når hun er i butikker.hun blir nok blakk første uke ha ha.her er et nydelig vær,sol.vindstilt og mildt.akkurat nå føler jeg vår med all fuglesang.får du hjemlengsel nå????ellers ikkenoe nytt.god bedring til deg.klem fra tante