Tuesday, April 03, 2007

Liten oppdatering

Hei hei
Det blir en kort oppdatering fra meg her. August og jeg har en sen start i dag. Han spiser nå frokost, mens jeg skynter meg å skrivelitt på bloggen min. Etter dette må vi skynte oss å kle på oss og starte dagen vår. August i barnehagen, og jeg skal gjøre noen småting før jeg drar på jobb.
Ellers kan jeg fortelle at solen skinner her i dag. Det blåser litt, så det er ikke så veldig varmt, men det er meldt varmere vær utover uka. Håper på knallvær til helga. Det er jo påske, og jeg har lyst til å gjøre som amerikanerene å ta med August på eggplukking. Dere har vel sikkert hørt om det. De gir barna en liten kurv, så går de å leter etter egg som påskeharen har gjemt. Det er nå planen. Jeg får se om jeg finner et organisert et, hvis ikke må jeg vel kjøpe noen egg og gjemme de i parken, så August får lete der. Jeg skal oppdatere dere.

Ellers er allergien min på hell, så jeg nyser ikke så mye mer. Deilig.

August er nå ferdig med frokosten, så jeg får komme meg avgårde.

No comments: