Friday, May 25, 2007

Flere bilder fra Key West



Her er August og Mammaen på båt turen vi var med på. August hadde en kjempetur, men...



Han ble nå etterhvert trøtt, og tok en liten lur på dekket. Vi passet godt på han så han ikke skulle rulle overbord.



Her er Keiths nærmeste famile. Dere kjenner kanskje igjen Mor og Far, så har vi halvsøstra Penny, brudeparet Susie og Chris (Keiths yngste bror), Pam (Keiths andre halvsøster), Tom og Ester (som har utsatt bryllupet sitt til neste år), så har vi meg og Keith.
Keiths far giftet seg ung med sin kjæreste fra gymnastiden, og fikk tre barn med henne. Penny er eldst, hun har to døtre og et barnebarn. Pam er mellomst, og har en sønn, mens Chuck er yngst og har to døtre (de kunne ikke komme til Key West). Vi har nå god kontakt med dem alle. Chucks barn er 5 og 11 (eller noe slikt), og August liker å leke med 5 åringen. De andres barn er nå i 20 årene.



Neste bildegruppe kommer i morgen håper jeg, og da skal dere få se August i sin sorte dress. Vi leide den, og betalte vel 1600 kroner for det. Utrolig. Jeg må si at jeg fortsatt er i sjokk over den prisen.

2 comments:

Anonymous said...

hei.så mange fine bilder.august har fint hår,nå sees alle krøllene.vi har sol i dag men sommertemp mangler.espen er hjemme i helga.drar mandag tilbake.frank drar tirsdag,begynner i oslo å jobbe nå,de er på nedtrapping på aukra så mange blir sendt sørover nå.aina er da glad at han kommer dit.ellers så mye nytt er det ikke.tror ikkt skjer så mye av intresse.hils.

Anonymous said...

Hei tante, jeg skal hilse tilbake. Jeg har ikke hjerte til å klippe lokkene av August, så jeg regner med at han får langt hår etterhvert. Måtte klippe panneluggen litt siden han stadig fikk en krøll i øyet.

Klem fra Monica