Tuesday, September 11, 2007

Noen flere bilder






En liten oppdatering fra oss. August er fortsatt veldig øm og kjærlig med sin nye lillebror. Han skal kysse på han hele tiden. Han er også veldig flink til å passe på at ingen andre i barnehagen hans rører Aspen. August skubber de nysgjerrige bort og sier Nei til at de skal røre hans lillebror. Jeg tror August kommer til å passe godt på sin lillebror.
Aspen har forresten tette tårekanaler, så vi var hos legen i dag. Fikk beskjed om å massere litt, og fikk en krem. Da blir det nok en ordning på det.
Jeg er i bra form også. Føler at jeg kom meg fort etter denne fødselen.

Ellers er det fortsatt varmt og godt her. De hadde en varmerekord i dag. Slo rekorden fra 1974. Jeg må si at jeg er litt sliten av varmen. I dag har jeg nemlig hatt August hjemme fra barnehagen. Han var med til legen. Etterpå dro vi for å gjøre flere ærend. Det var godt å komme hjem.

1 comment:

Anonymous said...

hei.godt å høre at det går bra med dere.dere kan da sende litt varme til oss,regn og atter regn her.høstværet kom tidlig i år.ligger syk for tiden,influensa.skal sende dressen jeg harikket til aspen når jeg blir frisk,må bort og hente meg knapper i glasset ditt.ellers har jeg laget mønster av elias,holder på med genser til august,litt spennende når jeg har gjordt alt selv.har ryggen og armene igjen.har mange prosjekt på gang nå.ha ha.hils alle.klem fra tante