Saturday, October 27, 2007

Tante Solveigs strikkede plagg9





Disse klærne ble strikket for August, men nå kan jeg vise dem igjen med vår nye modell. Jeg tror ikke Augsut brukte lua så mye, så jeg passer på at Aspen bruker den mye nå. Jeg elsker våre strikkede tøy, og tar på noe hver gang vi skal ut å møte mennesker. Liker å få litt skryt vet dere. Han hadde på seg dette da vi var hos doktoren på torsdagen. Forrige doktor besøk hadde han sin fine helstrikkede drakt (vist tidligere). Den skal han ha i dag når vi drar over til Keiths foreldre.

Ellers begynner Aspen å bli flinkere til å sove om natten nå. Jeg merker at jeg er litt mer uthvilt om dagen. Jeg håper det fortsetter slik. Vi la han i ti tiden i går, og så sov han til 5 på morgenen. Jeg ga han da mat, så sovnet vi begge igjen. Han lager masse lyder når han sovner inn, så jeg sovnet vel ikke før en time senere. I dag som det er helg trengte jeg ikke å stå opp med August tidlig, så vi lå alle til klokka 9. Aspen ligger ennda, to timer senere.

August er nå sammen med sin pappa. Keith hadde et lite ærend om morgenen, så August ble med. Jeg skal nå gjøre oss klare slik at vi kan dra over til Keiths foreldre. Vi skal feire Keiths mors bursdag. Keith og jeg skal lage middag. Det blir Italiensk mat for det er hennes favoritt. August blir galad for det er nok hans favoritt også. Pasta.

Her er det sol og fint for tiden. Høsten er her med sine farger, så det er skjønt der ute. Det begynner å bli litt kjøligere, men forrige uke hadde vi en t skjorte dag. Det var varmt- selv jeg hadde bare på meg en tynn genser.
Vi har det litt stille på jobb for tiden. Det er litt krise, så jeg prøver å få noen nye jobber. Så langt har jeg noe, men det starter ikke før om en stund. Vi hadde nå en jobb som startet denne uka, så det hjalp litt. Vi bruker nå tiden til å oppdatere vår hjemmeside. En av våre annsatte er flink på dataen, så han er nå hjemme for å lage en ny side til oss. Jeg skal gi dere alle flere opplysninger om dette når den blir ferdig. Vi må gå igjennom utrolig mange bilder for vår portfolio, så det tar vel litt tid før den er fullstendig ferdig.

No comments: