Thursday, November 01, 2007

Halloween 2007


I går var det Halloween her. August kledde seg selvfølgelig ut og gikk ut for å trick or treat, som det heter. Her er noen bilder fra turen vår.

Gutten passet utrolig nok kostymet som jeg kjøpte i fjor. Det passet bra. Augsut trodde selv at han var veldig skummel, men som dere ser var han bare søt. Han likte nå kostymet veldig bra i år. Skoene hadde klør, de var dinosaur fikk jeg høre av August. Butikkene der vi bor arrangerer dette for barn, og det er veldig populært. Ungene går dermed fra butikk til butikk for å trick or treat. Barna har da med seg poser eller bøtter hvor de legger gotteriet de får før de går til neste plass. I fjor var min første gang, og Keith jobbet. Jeg tenkte ikke over at jeg skulle ha ordnet med en pose. I år passet jeg på at Augsut hadde en liten bag.
Aspen lå å sov i sin Baby Bjørn. Jeg tenkte at det ble for mye folk til å gå rundt med vogn. Etter å ha vist August hva han skulle gjøre for å få gotteri, klarte han seg selv temmelig fort. Han gikk rett opp til de med gotteri, og fikk sin treat før han la den i baggen, og så gikk han videre.





Jeg må nå si at Mor selv har nå vært oppe i baggen og småspist litt. Jeg skal nå passe på at August får sin del også da. Det var jo tross alt han som samlet det inn.

Vi var bare å gikk ned gata med butikkene. Mange barn går fra hus til hus, men vi tenkte at det var viktigere at August kom seg hjem for å få en skikkelig middag, siden han fikk i seg så mye søtsaker.

No comments: