Monday, November 19, 2007

Tante Solveigs strikkede plagg11





Her er et lite gjensyn med en strikket drakt, som August også har brukt. Jeg tror ikke jeg fikk et skikkelig bilde av August med denne drakta, så det passet godt å få en til som kunne bruke den. Jeg fikk da summet meg til å ta noen bilder. Jeg har nå et lite videoklipp av August i den. I dag var det litt surt ute, så jeg tror Aspen er god og varm i dag.
Jeg regner med at du likte gjensynet med denne drakta, tante. Kan ikke tro at det er rundt 2 år siden sist den ble brukt. Tiden går så alt for fort.

Ellers har jeg begynt å tenke litt på jul. Har bestemt meg at jeg i år ikke skal sitte her å lure på om pakker kommer frem i tide. Det har nå stort sett gått bra, men må nå prøve å ha litt mindre stress i hverdagen. Har derfor laget lister og begynt så smått med innkjøp. Nå må jeg bare passe på at de også blir pakket inn og sendt i tide.

Det er jo bare 35 dager eller noe slikt til jul. Denne uka er nå nå Thankg giving igjen her. Det betyr kalkun middag. Mer om det siden.

1 comment:

Anonymous said...

hei.artig å se igjen dressen.tenker på da august brukte den.aspen virker så stor, han må da være større enn hva august var på den aldren?her er det regn og vind,høstvær og ikke vinter.frank kommer hjem i morgen og har da fri uke.vi har planer å ta en trondheimstur,mandag og tirsdag.jeg skal avspassere de dagene.har begynt å tenkt så smått til jul jeg også.har laget lammerull og bakt noen tynnlefser.får litt vondt av lefsebakingen,det blir for mye ståing.men men lefser må det være til jul.ellers er det ikke noe nytt.kos deg med guttene,håper du er blitt frisk nå.klem fra tante