Saturday, May 31, 2008

Varme dager



Hei igjen. Her har vi noen varme dager for tiden. Det er litt deilig. Det er heller ikke for varmt, så gutta liker seg ute. August har begynt is sesongen. Han har allerede funnet seg et par favoritter. Det er de med de skarpeste fargene som blir valgt har jeg lagt merke til. Aspen får nå prøvesmake litt han også.

Jeg jobber litt mer for tiden. Da er Aspen hos ei som brukte å jobbe i Augusts barnehage. Hun fikk en liten gutt et par måneder etter meg. Hun har kjøpt inn tvillingvogn, så de er mye ute. Hun sier at de to guttene sitter å tar på hverandre hele tiden, så de må være trøtte begge to om de skal sove. Hun er veldig koselig, og sender bilder på mobilen min. Jonas heter hennes lille gutt. Jeg får ta bilde av dem senere slik at dere får se de to sammen.

Det skjer nå ikke så mye nytt her borte. Keiths yngste bror venter sin førstefødte. Det er jo litt morrsomt. Da blir det søskenbarn til gutta mine, og jeg blir tante. De venter den lille i November.

2 comments:

Anonymous said...

hei.vi har varme dager her å nå.det ligger på mange å tyve grader.har vært hjemme fra jobb ,har litt vondt for tiden,betennelse i muskler og sener igjen.ellers alt bra.hils.klem fra tante

Anonymous said...

Hva er det med den tunga????Er jo ute hele tiden jo!!!!Ler meg i hjel snart:-)