Thursday, July 17, 2008

Vi har kjøpt hus

Hei hei, vi har nå kjøpt oss et lite hus her i Seattle. Jeg skal ta bilder senere. Huset ligger i en ås som heter Queen Anne, og er ikke så veldig langt unna der vi bor nå. Huset ligger litt nærmere sentrum, og den har litt utsikt mot havna. Jeg skal sette inn et lite kart senere også. Queen Anne er et bra nabolag, og har flotte skoler for August og Aspen. Jeg gleder meg veldig. Keith kaller huset for et treehouse. Den har litt hyttefølelse. De som bodde der har prøvet å pusse opp litt, så det er mye halvferdig der. De gikk lei, og flyttet for en stund siden, så huset er tomt nå. Vi får nøklene mot slutten av måneden. Det betyr at vi har hus når mamma og pappa kommer over hit i september. Jeg skal ta bilder og skrive mer siden.

Nå venter to utålmodige gutter på mat. Vi skal også ha kake i dag, siden det det er Keiths bursdag. Han ville ikke ha mye feiring, men August ville ikke gi opp bursdagskaka. Så i dag feirer vi bursdag og hus. Hipp hipp hurrrrra.

No comments: