Wednesday, November 12, 2008

Aspen sier hei



Det var litt populært med en liten video, så her kommer en til. Aspen har aldri brukt å imitere oss slik før, så jeg skyntet meg å filme han. Jeg filmer fra min egen mobil, så kvaliteten er nå ikke den beste.

Her har vi vært inne i en periode med masse regn. Regnstorm sier de at det er. Det er ikke helt vanlig så tidlig på vinteren eller sent på høsten. Bladene har jo ikke rukket å falle av helt ennda. Det er mye flom i områdene rundt Seattle. Det er heller ikke vanlig når det ikke er snøsmelting. Det skal visst bli tørrere mot slutten av uka.

Marius har notert seg at vi har 3 lekkarsjer i taket på vårt hus, så fort regnet gir seg skal vi opp å fikse det. Nå bruker han bøtter.

Ellers fortalte August mer her om dagen at det var ok at jeg snakket norsk til han...

1 comment:

Anonymous said...

hei.det er morsom å få se vidio av aspen.det blir da mer nært.morsom der han bærer nista,fikk meg en god latter.du får sende marius på taket og få det reparert.her er det mildt og opphold.noe nytt er det ikke.hils.klem fra tante