Sunday, January 04, 2009

Gjensyn med tante Solveigs strikkede genser



Her er Aspen med en av mine favoritter (vi snakker nå om genseren han har på seg). Vi har nå en lue som går til den også, så jeg må vel ta noen flere bilder av gutten i dette plagget. Aspen har nå vokst inn i mange "nye" gensre. August fikk også en kjempeflott jakke til jul, så gled dere til å se den. Han har den på seg i dag. Han er på tur sammen med Keith, så jeg måtte pynte han. Det er nå kaldt nok også. Den er nå helge jakke for jeg tørr ikke legge den igjen i barnehagen. Jeg mistet nesten en av Augusts vinterjakker der. De fant den ikke noe sted, så gutten måtte gå hjem jakkeløs en dag. Etter mye masing fra meg og leting bestemte jeg meg for å besøke barneskolen som ligger rett ved siden av. Der fant jeg den. De fortalet meg der at det var godt jeg kom, for to dager senere skulle de donere alle plaggene ungene hadde lagt igjen. Jeg synes nå tantene var litt sløve. De må nå passe litt bedre på når de har 3 åringer som leker ute. Ikke rart han blir forkjøla når de lar han ta av seg jakka på en vintersdag. Jeg var nå fornøyd da jeg fant den. Det er jo en jakke fra Norge og jeg liker den veldig godt. Snart må jeg vel ha klær vi bare bruker hjemme og klær vi har i barnehagen. Vi har nemlig mistet andre plagg også, så derfor holder jeg oppsyn over våre strikkede plagg.

Ellers venter vi nå i spenning om det nye søskenbarnet kommer snart. Ikke lenge igjen nå. Jeg fødte nå en uke tildligere en termin data for både August og Aspen, så det kan nå hende hun kommer snart nå om hun har det like travelt som mine gutter. Gleder meg til å legge inn bilder av henne.

Jeg fikk nå noen bilder av mitt andre nye tantebarn også, Ashley. Hun er nesten 2 måneder på disse bildene. Jeg har ikke møtt henne ennda. Hun bor nemlig i Florida, og det er et stykke unna.



No comments: