Tuesday, May 05, 2009

Fly helg

Den siste helgen Marius var her var vi både på Boeng museumet og Boeng Tours samt the Museum of Flights her i Seattle. Marius liker fly, så vi fant vel ut at det var en passende slutt på oppholdet for denne gang. Vi håper jo at han kommer tilbake.

Bildene er sikkert litt hulter til bulter og siden jeg ikke vet hvilke fly vi har i bakgrunnen kan jeg bare si at dere får nyte bildene selv. Ingen kommentarer fra meg. Jeg fikk vel en litt fly overdose selv. Vi snakker om ganske store museumer. August var mest opptatt av de vi kunne gå inn i. Han fikk først gå sammen med Keith og Marius og så meg. Da fikk jeg fortalt at nå var vi inne i Obamas fly, når vi var inne i et tidligere president fly. Tror den var fra tiden med Nixon og Kennedy. Ellers hadde de gamle krigsfly, og nyere krigsfly. Alt fra flygende biler til jagerfly. Sjøfly, ballonger osv. Hos boeng var alt selvfølgelig Boeng fly. Der besøkte de Boeng fabrikken, men den turen er for litt større barn og voksne (som kan gå et stykke). Jeg har vært på den tidligere, så jeg holdt gutta under oppsyn, mens Keith og Marius var inne. Det er ganske spennende å se et samlebånd der de bygger fly. Det var ikke lov å ta bilder.



















3 comments:

Anonymous said...

hei.morsomme bilder.les mailen fra meg og gi meg opplysningene.klem fra tante

Anonymous said...

hei.tante har ordnet bursdagsgaven til august,resten ordner du.

Anonymous said...

Ok det blir ordnet. Eller har vi det flott her nå. Skal ordne med nye bilder snart nå. Tok mange i går. Vi var vi i barneselskap og ute og koste oss. Mer om det siden. August vil ha frokost.