Friday, July 17, 2009

Construction zone

Jeg har måtte skaffet meg nye sko nå. Når en jobber på store prosjekter som den jeg er på nå må en ha sko med stål tå. Jeg springer også rundt med refleks vest og hjelm. Dette, for meg ekstrautstyret, er varmt når det er over 30 grader. Jeg er forresten en av fire damer, og har nettopp funnet ut at vi har vår egen utedo. To av damene er de som dirigerer trafikken utenfor og en av dem er hun som har nøkkel til vår utedo. Grunnen til at jeg forteller om dette nå er at jeg har sett rotet på do etter voksne menn. Det er ille. Jeg skal ikke gå i detaljer, men de bommer på do med både det ene og det andre. Det var deilig å låse opp en egen Honny bucket, som de kaller det her. Der var det rent og ryddig. Luktet ikke ille heller.
I dag var det veldig varmt og klamt på jobb. Det gjorde ikke saken bedre at det var 7-8 fyrer som holdt på å legge gipsplater i gangene. Mye støv- Jeg er sliten nå, men vi skal jo feire Keiths bursdag i dag. Han er 35 år. Han liker å komme hjem til vasket og ryddet hus, så da jeg kom hjem gjorde jeg rent her. Jeg er nå utslitt.

Gutta sitter å ser på Mamma mø. August har sett den mange ganger og er veldig lei av den, men Aspen vil bare se Mamma mø. I går fikk August velge, så i dag måtte Aspen få bestemme.

Jeg har en liten morrsom historie å fortelle før jeg avslutter. I går da jeg kjørte for å levere August i barnehagen begynte Aspen å si Nice. Han sa Nice... nice... Da hørte jeg overasket fra Augustt: Oh, you speak English.

God helg

No comments: