Wednesday, August 26, 2009

Bursdagsgutten

Han liker å lage litt fjes innemellom poden min.
Tenk at min lille pode er om noen timer 2 år. Det skal bli gøy, men litt trist også. Hver dag blir han større og flinkere til å gjøre ting selv. Hver dag er han ikke mer mammas lille baby. Han begynner å bli stor. Leker med biler og båter. Favorittene for tiden er Elias og Kjapp. Han liker dyr og særlig Mamma mø. Han bruker flere og flere ord for hver dag som går, både engelske og norske. Han skjønner nå det meste som blir sagt på begge språk også. Han liker å klatre og kaste ball. Han er en liten solstråle med litt mer tempramang enn sin større bror. Han er en flott gutt og i morgen skal vi feire dagen hans. Vi begynte feiringen litt i dag. Jeg tok han med til en lekebutikk. Vi hadde nemlig fått penger fra tante Solveig til bursdagsgave. Gutten fikk velge selv hva han ville ha. Valget falt på en basket ball og tog til lokomotivet Thomas jernbanen vi har. Jeg tenkte at han ville ha noen harde pakker siden vi har fått noen mye pakker fra Norge allerede. Storebror ble nok litt sjalu da han så ballen, men jeg regner med at han får leke med den også. Akkurat nå er den Aspens favortitt, så han vil ikke at noen skal røre den.

No comments: