Tuesday, December 01, 2009

Julebilde

Vi fikk et julebilde fra vår venn Jim. Han var forloveren til Keith. Det er han som har briller, og står bak sin gravide kone. To av jentene på bildet er hans døtre. Phoenix (vet ikke om jeg stavet navnet riktig) er eldst og er hans kones datter, mens de har Rain (som er midt i bildet)sammen. Resten av gruppen er hans svigerforeldre og Annetts to søstre med famile. Jeg syntes bildet var veldig morrsomt, så jeg ville gjerne dele det med dere.
Keiths mor skal ha oss alle til fotografen i romjula. Jeg får se om jeg får overtalt henne til å gjøre noe morrsomt også. Er det noen ideer der ute tar jeg gjerne imot dem.

3 comments:

Anonymous said...

Ang. fotografering , julebilde.

Tenke på at August og Aspen er nordmenn også. Hva med et norsk flagg i nerheten av dem?når bilde blir tatt. Gjerne være hjemmelaget. Nisselue er vel for dumt. Du er jo krativ så du kan planlegge selv også.

Anonymous said...

hei.du må få din mor,far.egon og vegard med familie til å lage et morsomt bilde.ellers alt ok her,skal begynne i helga med julebaksten.håper alt er bra med dere.hadde en opplevelse tur i roma.lever lenge på den.tror vi hadde godt av den turen hele gjenget.skal ta meg tid å skrive mail til deg.hils alle.klem fra tante

Monica said...

Gleder meg til mail med opplevelsene deres. stor klem fra Seattle