Friday, January 08, 2010

Julepynt

I år kjøpte jeg inn litt julepynt som en liten gave til noen av dere, og her er litt av utvalget jeg fant. Jeg må nå si at jeg likte jakten på disse rare og snodige julepynten. Jeg lurte ofte på hva som fikk de til å masseprodusere noe som dette og kalle det julepynt.
Her har vi en flodhest i farta.
Reinsdyr klar for å trene
Gris på snowboard. Grisen er nå litt jul hjemme i Norge, men her borte er det bare rart.
Froskeprinsesse med julegotter.
Nissefar om han hadde vært en fluesopp
Flodhest i bikini...

To flamingoer????
Apeballerina...
Rart nok med en bie, men en bie med snorkelutstyr? Rart.

Jeg håper disse ga en liten latter på julekvelden, det var nå iallefall det som var hensikten. Om disse snodighetene ikke blir brukt neste år blir jeg nå ikke fornærmet.

Vi har nå et par raringer på treet vårt også. En kalkun kledd klar for jakt med en hagle, en and kledd i en rød og grønnrutete vest. En svartbjørn i kano, en elg på ski og en fyr i hawaii skjorte som holder en klovnefisk er noen av tingene vi har. Får se om jeg får ordnet bilde av dem senere.

3 comments:

Aina said...

Julefigurene var skikkelige kule!!!Lo godt da vi pakket de opp en etter en:-) Min skal ihvertfall på treet neste år også:-)

Anonymous said...

hei.pynten ble hengt opp,og det var de andre også som vi har fått tidligere.må jo ha deg inkludert i jula her.klem fra tante

Monica said...

Flott at de kom til gode hjem.