Friday, January 29, 2010

Nå er våren kommet

Nå har våren kommet, og snart kommer min allergi. Grunnen til at jeg vet at den kommer er at Cherry blomstrene er her. Disse trærne som står på rekke å rad foran parkeringsplassen hvor min kjære bil står. Snart vil den ha rosa støv på seg, og jeg kommer til å nyse og nyse. Jeg synes nå disse blomstrene er veldig fine, så i år har jeg allerede allergipillene mine klare så jeg kan nyte synet av dem.

En liten August samtale kommer her nå. Han snakker mye om Gud for tiden. Det begynte med at han spurte meg hvem Gud var og så prøvde jeg å forklare det. Det ble til mange spørsmål som var vanskelig å svare på. Tror vi må finne en liten barnebibel neste gang vi er i Norge. Her er nå iallefall en liten samtale vi hadde...

Mamma: Så, er Gud en mann eller dame?
August: He is a man.
Mamma: Er du sikker?
August: Yepp.
Mamma: Hvordan vet du det?
August: I just do.
Mamma: men hvordan...
August:I saw him when he made me.

God helg alle sammen.

3 comments:

Aina said...

Herlig!!!!August har svar på det meste!!!:-)

Anonymous said...

tror august har evner vi ikke vet om ha ha.klem fra tante

Monica said...

Han er god. Kommer med gullkorn hele tiden.