Saturday, January 23, 2010

Ute på tur

Jeg og Aspen har vært ute på tur til Carnation igjen. Vi ventet på Keiths som var i et møte. Vi benyttet tiden til å romstere rundt på den store eiendommen. Aspen liker jo å leke i skog og mark.

Da vi var der kom denne hunden over for å se hva vi drev med. Han syntes det ikke var så gøy med mye oppmerksomhet, så han forsvant fort igjen.


Flere bilden av Aspen. Han er nå litt vanskelig å fotografere for det en konstant bevegelse.

I går var jeg og Aspen i en park. Der hadde de masse lekeapparater der, og en stor gressplen. En far kom sammen med en gutt som var like gammel som Aspen. De hadde med en ball og spilte litt fotball. Aspen ville være med å gikk bort til dem også. Jeg hentet ballen hans siden gutten ikke var så ivrig på å dele. Aspen driblet så fint med ballen at faren til gutten ble litt sjalu siden gutten hans var en litt mer amatør. Jeg var stolt.

2 comments:

Anonymous said...

hei.fine bilder av aspen.han virker stor til å være en 2åring.alt ok her.espen dro til bergen igjen i går så nå er vi alene igjen.marius kommer hjem en tur i morgen og drar med frank tilbake på onsdag,jeg drar på fredag.ellers ikke mye nytt her.klem fra tante

Monica said...

Aspen er nok en stor gutt, og han er veldig flink fysisk. Han begynner å bli bedre med språket også, men det tar nok som regel litt lengre tid når en forholder seg til to språk.