Monday, July 26, 2010

Jobb jobb


Mange bloggere har sommerferie, mens jeg har jobb blogg fri??? Jeg jobbet hele forrige uke og skal jobbe uka som kommer også. Jeg holder på å installere en kjøkkeninnredning sammen med vår snekker Rachel. Jeg har tatt noen bilder som jeg skal sette inn. Tenkte at jeg skulle vente til hele kjøkkenet var ferdig. Regner med at det blir på onsdagen.

Ellers går det bra med oss alle. Denne uka blir travel, så jeg regner med at det blir lite tid til oppdateringer her. Skal prøve å få satt inn noen bilder fra kjøkkenet i løpet av uka. Vi skal flytte inn i huset vårt til helga, hurraaaaa.

Bildet over ble tatt i dag av min flinke fotograf August. Han har tatt flere bilder som jeg også skal dele med dere alle. Hadde flott vær i dag så vi var ute å lekte. Sommeren er flott.

1 comment:

Aina said...

Nydelig bilde!!!:o)