Wednesday, July 07, 2010

Skikkelig sommer

Ingen bilder her i dag, men bare en liten hilsen for aa fortelle at naa har vi faatt skikkelig sommer. Det har ikke vaert en varm sommer saa langt i aar, men naa kan jeg fortelle at det har snudd om. Fra aa vaere under 20 grader skal det naa vaere over 30 grader hele uka. I gaar kveld fant jeg frem viften fra kjelleren for det blir fort varmt i leiligheten. Det er godt at det blir flytting snart. Vi leverer flyttemelding denne uken, saa det betyr at vi flytter inn foer 1 August.

Vi har begynt pussing av gulv, og paa bursdagen til Keith den 17 skal vi ha stor dugnad med grilling. Jeg har fortalt alle at i aar oensker han seg materialer til bursdagen sin. Keith er ikke med paa planleggingen. Jeg ville holde det hemmelig, men han hater overraskelser saa jeg slapp katta ut av sekken. Det var Rachel, en av vaare snekkere som ville arrangere en dugnad. Hun er et skikkelig drivjern og utrolig koselig. Vi har et par snekkere i huset i dag, saa jeg haaper de faar noe gjort. Det hadde vaert flott aa faatt gulvet ferdig foer dugnaden.

I barnehagen i dag skal Aspen til biblioteket. De har hoeyt lesning der hver Onsdag. Etterpaa skal de ha picknick i parken utenfor. Der er det fountener saa jeg regner med at de blir vaate. Han er fortsatt ikke saa glad i barnehagen, men i dag gikk det greit siden alle ungene var ute aa lekte da vi kom. Han fikk da vaere sammen med August litt. No sleep, sa han til meg foer jeg gikk. Han liker virkelig ikke dags luren de har i barnehagen.

August trives godt, men han synes det er ekstra morrsomt hver helg naar han er hjemme.

No comments: