Saturday, October 02, 2010

En vikingehilsen


Her koser vi oss om dagen med besøk fra Norge. Bestemor og Bestefar er her. Gutta liker det godt. De spiser masse gotteri og får lest mange bøker. Gutta sover på samme rom som sine besteforeldre og synes det er stas. Jeg vet at besteforeldrene liker det.

Turen over gikk greit for dem. De to ble stoppet og tatt til side i passkontrollen. Det viste seg at de svarte på noe feil for to år siden og dette er fortsatt markert i systemet. Det tok derfor lang tid før jeg endelig fant dem. De var nok litt slitne for Mor sovnet fort den kvelden. Problemet var at hun våknet klokka 5 om natta og fikk ikke sove. Hun skulle opp en tur og ramlet å slo seg og kjørte en fot i hodet på pappa. Hun hadde et hovent bein dagen etter, men det gikk over fort. Pappa fikk heldigvis ingen merker. Ellers har vi vært rundt litt hver dag, og begge to har tilpasset seg tidsonen vår her borte.

Huset vårt har fått litt fremdrift også. Det er flott. På mandag får vi nye vindu. Regner med at vi får installert to per dag. Det betyr at i løpet av uka blir det nye vindu i hele huset. I morgen kommer mannen som skal reparere taket. Vi har allerede fått nye dører, så her blir det litt etter litt.

1 comment:

Anonymous said...

hei.ser at alt er ved det normale ha ha.godt at dere koser dere,tror din mor og far trenger det etter alt styret jeg har laget til dem.får ikke takket de nok,vet ikke hva jeg skulle gjordt uten dem,.her går det ganske bra,går meg en liten tur nesten hver dag.marius drar i morgen kveld så da blir det jeg og espen.hils alle fra oss,klem fra tante