Friday, November 19, 2010

August skolebilde

Her har vi skolebildet til August. Vår flotte 5 åring. Han smiler jo litt morrsomt på bilder for tiden, så de gjorde nå en god jobb. Ellers kan jeg fortelle at de har på seg nattdrakt på skolen i dag. pajama day, de finner nå på mye rart. ungene liker nå dette.

I går spiste vi middag sammen med Keiths foreldre. De er i Seattle på noen foredrag. Neste uke skal vi nå møte dem også før de flyr videre til Hawaii. De er mye ute å reiser for tiden. Skulle ønske vi kunne slengt oss med, men det passer nå dårlig nå som vi prøver å sette huset vårt sammen, og det er skole for både Keith og August. Et par uker etter Hawaii skal til til Whistler, Canada en uke. Det er mulig August skal bli med dem opp dit. En uke er litt lenge å være borte for mamma, men jeg er sikker på at gutten hadde klart det.

3 comments:

Anonymous said...

hei.fint bilde,kopierer det til meg og besteforeldre. han er litt forandret synes jeg.et på klistret glis ha ha. sender pakken i morgen.har alle barna hjemme nå og det er veldig koslig.mye på farta da for aina kjører så jeg benytter meg av det. ha en fin dag.klem fra tante

Anonymous said...

Håper helga var bra og at ikke gutta var alt for slitne etter julebordet. her borte hadde bi snø lufta og det har vært mye vind. Merker at det ikke er så lunt her vi bor. Vinden har stått rett på fjølbua vår, så jeg holder på å fryse til is. Godt vinteren ikke er lang her, men det er nå bare høst ennda...

Anonymous said...

hei.du får ta på deg ullklær inners mot huden og tykkgenser så du ikke blir syk.her er det fint ,noen minus og sol.fyrer med ved på de kaldeste dagene så det blir mye fyring til kråka her.det blir bare plutselig så varmt og da er det å åpne å få frisk luft.aina og marius drar i kveld,blir nok litt stilt men det retter seg nok opp igjen.sendte pakken i dag så dere har den vel om noen uker.pleddet har din mor strikket .la det med så du får bruke det på kalde dager.har kopert bilde av august til oss så nå har vi begge to.hils alle fra oss.klem fra tante