Friday, January 07, 2011

Pepperkakehus 2010

Pepperkakehuset vårt ble ikke som jeg hadde håpet i år (fjor). Jeg kjøpte et ferdiglaget hus fra et organisk bakeri til og med. Da jeg åpnet pakken fant jeg ikke ferdige vegger, men mange små firkanter. Det var da jeg begynte å lese på boksen og informasjonen i boksen. Det viste seg at en skal pynte boksen alt kom i. Problemet var at ting ikke festet seg fort nok til boksen (den var veldig glatt), så pynten gled av. Gutta synes jo det er stor stas å pynte hus, så de koste seg uansett. Jeg som hadde sett for meg et flott lite hus ble vel litt skuffet. Jeg ble etterhvert den som måtte holde bitene på plass i håp om at noen av bitene skulle slå rot.
 Obs der har vi et takras igjen.

 Aspen blir irritert siden taket raser ned i veggen hans.

Det ferdige produktet ble ikke særlig fint, så jeg tok ikke bilde. Vi får satse på at det blir bedre neste år.

No comments: