Saturday, May 19, 2012

17 mai


Jeg ventet litt lenge med å fikse blog innlegget mitt fra 17 Mai. Det har vært hektisk igjen her borte. 17 Mai toget i Seattle går i Ballard. Det starter rett ved Aspens barnehage, så vi hentet han denne dagen. Vi skiftet i barnehagen, og gikk bort for å finne gruppa vår.

Begge ble vel litt satt ut av all kaoset de plutselig var en del av


Gutta i sine fine bunader. Jeg spørr August hver 17 Mai om dette er vårt siste år med bunad. Han fortalte meg at han skulle ha bunad hvert år til han blir voksen. Aspen gjør alt som August, så da blir det iallefall bunad et år til.







 Her er gruppa vi gikk med i år. Barneleikaringen i Seattle




 Her er det like før vi begynner å gå


 Foran et dommerpanel gjorde de en liten dans.








Et klovn som også gikk i toget.

2 comments:

Anonymous said...

hei. koslig å få se bilder fra dere fra 17 mai. vegard får sende herfra til deg for han tok en del av jentene. venter og venter på nurket men nå må det nå være like før. ellers ikke noe nytt herfra.ha ei fin helg.
klem fra tante

Monica said...

bildene er litt store så jeg skal fikse denne posten når jeg får tid.

Jeg venter i spenning jeg også. Like før nå. Håper jeg får mange bilder av henne og at fødselen går bra for Aina.

KLem