Monday, December 24, 2012

God jul

Vi var å besøkte julenissen i dag. Aspen fortalte meg før vi dro at han
ikke ville sitte på Nissens fang. Jeg spurte hvorfor, og han svarte at det
var fordi Nissen ikke var i vår familie. Da vi kom til Nissen ble han nå
dratt opp på fanget, så han hadde ikke noe valg. Han tok det greit og
protesterte ikke. Aspen er jo litt mer sjenert enn vår kjære August. Han
begynte å ramse opp hva han ønsket seg til jul, mens Aspen trakk på
skuldrene og ikke kunne svare da han ble spurt. 

Her er årets julekort laget av Keith. Jeg håper det faller i smak. Han liker jo å leke seg litt med disse julehilsenene.

Jeg emailet disse bildene med et ønske om god jul. Det var flere av disse som ikke ble levert, så jeg vil sende en julehilsen til dere alle. Håper dere alle får en fredfyll jul.

Juleklemmer fra oss alle.

No comments: