Sunday, December 30, 2012

Julemorgen

Vi fikk besøk av julenissen her borte også. Han kommer jo på julekvelden etter at barna sover. Jeg vet ikke helt om det er en bra ting for jeg ble vekket første gang før det hadde rukket å blitt lys ute. Jeg fikk Aspen til å legge seg igjen og fortalte at ingen fikk forlate soverommet sitt før det var lyst ute. Nestemann våknet mellom 6 og 7. Det var ikke mulig å få han til å sovne igjen så vi lå der inne på rommet hans å snakket sammen. Da klokka var 8 fikk han lov å forlate rommet om han lovet å ikke vekke noen. Jeg sto opp like etter også siden jeg nå var temmelig våken. Etterhvert kom Apen opp også. De syntes pakkene var helt fantastiske. Aspen ville sortere de i hauger, men jeg fikk stoppet han. Regelen er at de kan åpne en pakke når alle var stått opp, så skulle vi åpne resten når Onkel Tom og Tante Ester kom. Gutta var ikke helt fornøyd over at faren sov så lenge, men de fikk nå tilslutt åpnet en pakke. 

 Hele gjengen ble pyntetog så når Onkel og Tante kom ble det fotografering. Gutta syntes dette dro ut forferdelig.


 Klokka 8, da vi sto opp satt vi å klemte litt på pakkene. Plutselig utbryter August at det snør ute. Det er et mirakel sier han. Hele dagen snødde det så vi fikk en fin hvit jul.










 Aspen, Alba g Gus
Kerith fikk med seg litt Jerry Springer julespesial....

No comments: