Monday, January 07, 2013

Mote blogger Alba


 Vi fikk jo noen nye klær til jul, og Alba må vise dem frem. Tøff kjole med genser ogfin sløyfe fikk vi av Sissel og familien. Veldig fin. Jeg må innrømme at når hun gulpet på kjolen vasket jeg den fort opp slik at vi kunne bruke den fort igjen. Vi synes jo hårbåndet var skikkelig fint, så kanskje jeg må se om jeg finner et til så vi kan ha et annet anntrekk med bånd også.
 Anntrekk nummer to fikk vi av Tante, Onkel, Elea og Frida. Veldig fin. Bodyen under har en aplikasjon på armen som ikke synes så bra på mine dårlige mobil telefon bilder. Drakten er litt foret så den er varm og fin til vår lille tulle. Også denne drakten har jeg vasket litt gulp av i vasken slik at vi kunne bruke den litt lengre. Flere bilder fra vårt mote show kommer senere.



No comments: