Saturday, April 27, 2013

Nytt hårbånd

 Her er mange bilder av Alba med sitt nye hårbånd. Jeg har vært å lett i butikkene her etter et fint ett, men har ikke funnet et jeg liker ennda. Dermed laget jeg et selv. Jeg kan jo ikke hekle, men prøvde meg nå litt allikevel. (Regner med at du flirer av blomstrende mine, tante.)  Jeg improviserte litt og synes selv de ser litt ut som blomstrer og at jeg kan litt hekling...

Jeg sydde tre av mine forsøk sammen og satt de på et strikk som jeg syntes passet. Det er kuttet etter Albas hode størrelse så det strammer ikke. Jenta selv er fornøyd så jeg får vel fortsette å lage små ting til henne.





2 comments:

Anonymous said...

Du er kreativ og veldig flink. Gå inn på garnstudio der er mye små ting du kan lage.alt bra her.endelig er det vår her også. Klem fra tante

Monica said...

Takk tante. Flott at dere har fått vår nå. Det virket som om dere hadde en lang vinter i år. Keith har allerede begynt å irritere seg over fluene.