Thursday, April 04, 2013

Påske og egg leting


 Påske haren kom i år også, og gjemte små plastikk egg i hagen vår med gotteri inni. Gutta var ute å fant de, mens Alba følgte nøye med.

Mor selv liker denne tradisjonen. Jeg fylte eggene kvelden før. Kokte meg litt kakao. Starbucks salted caramel. Veldig god. Tok min drikk og en pose full av egg ut i mørket mens gutta sov og gjemte dem. Vi hadde påske egg i større størrelse også fra Norge. De gjemte jeg i ryggsekkene deres. De fikk noen hint. Vi hadde egg leting på lørdagen og søndag var vi i kirka. Her borte er det jo ikke noen fridager i forbindelse med påska, så den går jo fort her borte.









2 comments:

Anonymous said...

Hei. Så fine gullunger dere har.gleder meg til dere kommer hit. Alba har vokst mye og store gutter er det også. Har vært på bursdag hos din mor i dag,fikk servert gyros og mye god dessert og kake. Hadde det fint i påska i Aberdeen og Stavanger. Nå blir jeg hjem til 17 mai og da blir det Oslo besøk. Håper alt er bra med dere.klem fra tante

Monica said...

Her går det bra. Barna vokser fort, alt for fort. Augst er flink til å hjelpe til med Alba, mens Aspen liker å ha henne ved sin side mens han leker. De er begge veldig gode med henne og hun har begynt å like å være sammen med dem også. Det er morrsomt å se de tre sammen.
Gleder meg til å se deg igjen. Klem