Wednesday, April 10, 2013

Vår lille venn


 Setter bare inn noen bilder av vår lille venn her i dag. HUn har vokst seg inn i størrelse 68 nå, så da har vi funnet frem masse nye klær vi hadde liggende. Vi har jo arvet så mye fint.

Ellers kan jeg fortelle at Alba har nå i to dager begynt å rulle fra rygg til mage. Hun sitter mye tryggere også nå. Jeg kan derfor sette henne ned på gulvet mer når jeg trenger mine armer. Hun er veldig flink til å leke selv når hun sitter på gulvet i samme rom som gutta. De leker med lego og hun utforsker sine leker. Hun prøver jo innemellom å lene seg over til legoen også, så vi passer på slik at hun ikke for tak i de små delene. Det var nå gjennom sin nysgerrighet på hva gutta lekte med at hun begynte å lene seg slik at hun rullet over.

 Tusen takk Elea og Frida for den fine kjolen som vi fikk fra dere. Nå er det Alba som bruker den.





 Her tok vi en lur alle mann bortsett fra Keith som tok bilde. Jeg og Alba lå og sov, så ble Aspen trøtt og kom krypende inn. Etterhvert fant August ut at han var trøtt også.

2 comments:

May-Britt said...

Fine lille Alba! Gleder meg masse til å treffe henne i sommer! Har ordnet en kasse på loftet nå som er klær til Alba:-) si i fra når dere vet når dere kommer. Vi skal levere ferieønsker for jentene og meg i slutten av måneden og vi vil jo gjerne ha litt ferie når dere er her!! Klem

Monica said...

Vi holder på å diskutere nå. Keith tenker io på slutten av sommeren mens jeg tenker tidlig. Vi blir vel enige snart. klem