Tuesday, August 27, 2013

Aspen 6 år

Hurra for kosegutten vår som fyller 6 år i dag. Det er vanskelig å tro at det nå er 6 år siden, med hast, vi kjørte til sykehuset.  For å så være der i 7 minutter før vi kunne sitte/ligge med Aspen i våre armer. Tiden flyr og nå er han skøyeren vår som liker å lage grimaser.
 Han elsker å dra ut på tur.
 Han syntes det var helt topp den dagen jeg kom hjem med 750 tegne ark.
 Han våkner alltid opp før August og kjeder seg til August våkner.
 Han er en søt liten luring som elsker sine søsken.
Hurra for Aspen og i dag skal vi feire hans bursdag. Han ønsker seg pomme frites til middag, og cupcakes eller sjokolade kake. Vi skal ha et par kamerater over, så planen er at jeg stikker å kjøper Happy meals fra McDonalds, mens de leker. På ønskelisten var det lego, sparke sykkel og maskoten til Universitetet en Husky hund (bamse).Han gleder seg veldig til bursdagen sin, men jeg tror nesten bror gleder seg like mye.

5 comments:

Anonymous said...

Hei Aspen
Bestefar ønsker deg til lykke med dagen og håper du får noen av ønskene dine oppfylt

Anonymous said...

Gratulerer med dagen til Aspen :-)
Bursdagsklem fra Sissel m/fam.

Monica said...

Aspen takker for oppmerksomhten. Jeg tok noen bilder i dag, så jeg skal sette de inn her om ikke så alt for lenge.

Anonymous said...

Hei. Koslig å få se bilder. Aspen hadde nok en fin bursdag.Er ikke så lenge igjen før det blir en ny bursdag i huset. Tiden den går fort. Klem fra tante

Monica said...

Ja, det er vel tre uker så blir det feiring igjen. Alba liker nå kake, så hun er klar til sin ett års dag.