Tuesday, September 26, 2006

Varmt igjen



Etter en uke med temmelig kaldt og guffent vær kom sommeren tilbake. Deilig. Jeg hadde begynt å gjemme unna shorts og t skjorter, men nå må de ut igjen. I morgen skal det visst ble utrolig varmt. Jeg skal i morgen jobbe i et rom som de kaller the sun room, ikke uten grunn. Selv på en litt gråere dag virker det som om sola skinner. Det kan bli temmelig varmt for meg. For varmt. Jeg får vel finne på noe annet å gjøre. Jeg har planer om å dra med kameraet på jobben en dag slik at jeg kan vise dere litt hva jeg driver med her borte. Jeg og Keith har jo et lite snekkerfirma. Jeg skal fortelle mer om det siden. Kanskje jeg gjør det i morgen om jeg husker kameraet når jeg i ørska forlater mitt hjem om morgenen.

2 comments:

Anonymous said...

Hei! hvordan har dere det?
har vært på bloggen deres hver dag for å se om det er noe nytt fra dere.
har begynt på skolen igjen nå, på høgskolen i tr.heim, forkurs til ingeniør.
håper dere har det bra.
Hilsen Espen

Monica said...

Vi har det bra. Så du er student nå. Har hørt at du har leilighet i Trondheim. Lykke til med studiene. Jeg er sikker på at det føles godt å starte på noe nytt nå. Jeg får bli flinkere å skrive nå som jeg har lesere.

Ha en god dag. Klem fra Monica