Saturday, November 04, 2006

Halloween



Hei hei alle sammen.
Denne uka har vi feiret Halloween her borte. Da kler en seg ut og g[r rundt trick and treating. Jeg og August gikk også rundt. Mange butikker lar de ansatte kle seg ut og delere ut gotteri til de små og store som har kledd seg ut. Det var gøy å se alle barna som hadde fine kostymer og gikk rundt i gatene. De voksne kler seg ofte ut også. jeg hadde på meg nattdrakt og gikk å bar på Augsut, som var min bamse. Jeg bestilte en bamsedrakt til han online. Han var utrolig søt. Jeg satte derfor inn mange bilder denne gangen.
Det er morrsomt med Halloween her borte. Den dagen går mange rundt i kostymer hele dagen. På jobb, skoler og når de handler. Hele dagen har en slik festlig atmosfere. August hadde Halloween party i barnehagen også. Jeg tror han fikk nok sukker i seg. Etter vår runde i Ballard hadde han en pose med gotteri. Vi må passe på å ikke gi han for mye om gangen. Det er fortsatt masse igjen. Jeg driver nå å snoker nedi posen hans innemellom, så denne uken har vi nok jeg også fått nok sukker i meg.









1 comment:

Anonymous said...

hei.august ser da ut som en liten teddybjørn.det var da noen unger her på døra å men her er det hekser og stygge masker de har.