Saturday, November 11, 2006

Pappa og August


Ukene går fryktelig fort for tiden. Jeg føler at jeg ikke har tid til å gjøre noe for tiden. Vi jobber temmelig hardt siden vi har litt for mange jobber. Jeg jobber sammen med en kar, Ryan. Han skal jobbe ut November måned, så slutter han. Han har kjærete i Frankerike, så da flytter han dit. Vi har det nå temmelig koselig sammen på jobb. Problemet er at vi begynner klokka 7 om morgenen, og jeg må da stå opp veldig tidlig. Derfor har Keith tatt August med til barnehagen denne uka. Jeg har sluttet tidligere, så da har jeg hentet han. August og Keith har tydelig kost seg sammen, for en dag da jeg ringte Keith klokka 2, hørte jeg August i bakgrunnen. August var en time i barnehagen den dagen. Han har nå hatt flere seine dagen også, for Keith har syntes det var så morrsomt å ha August rundt seg. Jeg tror Keith har gjort litt "ekstra papirarbeid" hjemme så han kunne leke med August.
Jeg har merket at gutten min har blitt litt mer pappagutt, men jeg får nå fortsatt mange klemmer og kyss av han.

No comments: