Wednesday, January 31, 2007

Oppdatering

Nå hadde jeg planer om oppdatere, og sette inn noen nye bilder, men jeg har problemer. Det ser ut til at jeg bare får legge inn tekst i dag. Kjedelig.
Her er alt ved det samme gamle. Ketih har stor prøve i morgen. Jeg holder på å bli forkjølet. August holder på å bli bedre etter en forkjølelse.
Vi har det fortsatt travelt på jobben, og været er fint.

Jeg får prøve igjen i morgen for å se om bildene kommer inn da. Jeg ble så irritert at det ikke er noe morrsomt å skrive, så dere får ta til takke med dette lille notisen.
Klem fra Monica

2 comments:

Anonymous said...

Hei Monica!

Er inne å titter på det du skriver innimellom. Hyggelig måte å holde folk oppdatert på livet i Seattle.
Jeg har jo vært å besøkt deg, og jeg må si at Ballard må være et bra sted å kjøpe hus/leilighet!
Her på Hamar er det vinter, men mye sol og dagene blir lengre. Dvs mere tid til å kjøre hest...!
Ellers er amerikanerhesten min i rute. Han har vent seg til livet i Norge og jeg har startet innkjøringen. Men det er store forandringer for han fra Amish-gård i Pennsylvania til -20c på Hamar. Han synes nok maten er bedre enn i "gamlelandet" tror jeg...Ellers er han veldig redd biler!
Vi får prøve å treffes til sommeren, det blir vel en Møsttur på dere da!

Elin

Anonymous said...

hei,er inne hver dag og ser om du har skrevet,gleder meg til nye bilder av gutten.her er det regn forsatt men vi har da opphold iblandt.ha ha.det er ikke så mye nytt her.alt er som før.aina og guttene har det bra.hils og gi august en klem fra meg.klem fra tante