Saturday, January 06, 2007

Tante Solveigs bursdag



Tante Solveig hadde bursdag i sommer, stor dag. Jeg skal ikke komme med noen tall, men ville bare sette inn et lite bilde av mine onkler og tanter som var der. Dette er fem av søskene, og det betyr at bare to manglet. Onkel Paul og Onkel Hans.
Her ser dere Tante Berit, pappa, Tante Solveig, Onkel Roald og Tante Lotte. Det flotte med navnene deres er jo at alle har mellomnavn. Her i USA er jo det vanlig. Alle har mellomnavn. De synes det er rart at jeg ikke har det, så da jeg giftet meg ordnet jeg det slik at Berg er mitt mellomnavn.
Jeg får vel imponere dere alle nå, og vise at jeg kan alle navnene til mine tanter og onkler.
Vi har Roald Anton, Paul Arild, Jentoft Hans, Magne Peder Ole, Berit Emma, Bergliot Emelie Pauline og Solveig Kristin.
Nå er dere vel alle enige at mine besteforeldre var kreative.

3 comments:

Anonymous said...

Hei!
Så koselig å se bildet fra bursdagen til mamma!Må si du imponerte med navnene.....Savner dere!Veldig hyggelig å treffe dere i jula!!
Klem fra Aina

Anonymous said...

hei.ja,du har fått med alle navn,bra jeg har et normalt mellomnavn ha ha.

Monica said...

Mamma trodde jeg fjusket, men jeg gjorde faktisk ikke det. Jeg har vel fått litt av mine besteforeldres kreativitet også, med tanke på Augsut Elijons navn.
Savner dere alle også, Klem fra Monica