Tuesday, February 06, 2007

August sine masker






Disse bildene ble tatt for noen uker siden. Jeg har noen flere litt nyere bilder på lager, så det kommer mer.

August liker å synge for tiden og snyte nesa si med toalettpapir. Han liker nemlig å putte papiret nede i do. Han springer nå rundt og hopper og synger. Klapper i hendene og sier jeee.
Han må ha plukket det opp i barnehagen.
Ellers har han blitt mer opptatt av tv. Vi har ikke kabel, så vi ser ikke mye på vanlig tv, men vi har jo noen dvder fra Norge. Han liker Postman pat og Elias. Barnas supershow er også veldig populert. Jeg får bestille noen nye når det nærmer seg bursdagen hans. Jeg blir jo litt lei av å se det samme hele tiden.

Ellers er vi fortsatt travelt med jobben. Jeg og en fyr, Jean Paul, jobber sammen denne uka. Han er vel ikke av de raskeste på jobb eller i hodet. Må ha alt inn med teskje, og selv da blir det ofte galt. Han mener nå godt, så håper på forbredringer. Vi gjør noen enkle ting nå, som å instalere dører. Det går bra da. Han er nå litt morrsom. Hver gang han føler at han er klar til å spikre inn døra kommer han for å be meg se på den en siste gang. I morgen skal vi jobbe med vinduene. De er allerede instalert, så vi skal begynne med lister og slike ting. Det blir bedre for meg. litt mindre tunge løft. Kroppen blir alltid så stiv etter et par dager med å instalere dører. Det er på tide å slappe av.

2 comments:

Anonymous said...

hei.mange rare uttrykk august har,han er en gullgutt.vet nå hva som blir bursdagsgave til han nå.her er det et nydelig vær,litt kaldt.frank er på arbeid så det er nå bare jeg og marius som er hjemme.om ei uke har vi vinterferie da blir det en trondheimstur.frank har friuke så det passer bra.hils.klem fra tante

Monica said...

Det blir godt med en uke i Trondheim. Her er også været flott. August har øye og øre betennelse så vi tar noen dager fri fra barnehage og jobb.