Sunday, April 22, 2007

August prøver noe nytt

Jeg må skrive ned en litt morrsom historie. Dette skjedde på torsdagen. Jeg lagde en liten bolle spagetti til August. Jeg ville ikke at han skulle få saus over hele seg, siden vi var på vei ut. Jeg lagde dermed spagetti med parmasan ost, som han er så glad i. Han satt på en vanlig kjøkkenstol, så han følte seg litt stor. Telefonen ringte, og det var Keith. Jeg ble sittende i telefonen, og følgte ikke så nøye med hva gogutten hold på med. Etter noen minutter begynte han å sutre litt. Han snufset mye, og kom til meg. Jeg skjønte at det var noe, kanskje tett i nesen eller noe. Jeg la på til Keith og hentet noen q tips. Prøvde dem ut med fant ikke noe merkelig. August roet seg, og begynte å leke på gulvet. Etter noen minutter så jeg noe som hang ut av nesa hans. Jeg gikk bort til han og dro ut en 5 cm lang spagetti ut av nesa på gutten min.
Jeg skjønner at jeg må ha et øye på han hele tiden.

2 comments:

Anonymous said...

hei det var en morsom historie.jeg og marius flirte godt til den.du skulle ha tatt bilde av det.her er det et nydelig vær.tror nesten våren og sommeren er kommet nå,det er lov å håpe på det.skal bort til dine foreldre og spise middag i dag.er ferdig med strikkingen til august så jeg skal ha det med bmeg det og bursdagspakkene til gutten.de skal sende pakken til dere i helga.vi drar til bergen på lørdag,skal på konsert.aina og vegard kommer å ,gleder meg til det.ellers er det ikke så mye nytt her.hils.klem fra tante

Anonymous said...

hei igjen.tusen takk for perlene og august kunst,fargene passet meg perfekt.er så glad å høre at dere kanskje kommer.har da noe å se fram til nå.alt bra her,fin temperatur og sol.hils.klem fra tante