Friday, August 24, 2007

Mens vi venter...




Et par bilder av Mamma og August. Disse ble tatt da Vegard var på besøk, og vi dro ned til Canon beach.



Kaldt sier Augsut hver gang han ser dette bildet. Jeg tror at han var litt kald, så etter vi knipset sprang vi litt rundt for å få varmen i oss. Det er nå morrsomt at han fortsatt husker at han var kald.

Ellers går jeg rundt å venter på at nestemann skal komme ut. Jeg var hos legen i dag, og hun sa at hodet hadde festet seg. Det er vel ikke lenge igjen nå tenker jeg. Ellers er formen bra, men jeg er rastløs, og våkner mye opp om natten. Det er godt at jeg sovner ganske fort igjen.

1 comment:

Anonymous said...

hei.ja.du er nok glad når alt er over,regner med at du er lei nå.fine bilder,tror nok august var kald det virker slik ut fra bildet.han minner meg veldig om din bestefar hvist du husker igjen bilde mor din har hengende på stua.tenker på han når jeg ser august.her er alt bra,er alene .frank i oslo og marius hos en kompis.hils,klem fra tante