Friday, August 17, 2007

Gutta er kreative




Keith har studert litt i sommer. HAn har tatt et tegnefag og et male fag. Her holder han på med sine lekser. August liker å male også, så han var klar for å lage sine egne kunstverk.
Jeg benyttet sjansen til å ta noen bilder av de to slik at jeg kunne dele dette med dere. De er nå så fine der de sitter.

Ellers er det ingen tegn til at nestemann har tenkt seg ut ennda. Jeg begynner å bli klar. Føler at jeg trenger å komme et steg nærmere min normale kropp. Jeg holder jo på å vokse ifra mine graviditetsklær nå. Vel vel, han kommer vel når han er klar. Jeg føler meg nå ellers sprek, så jeg skal ikke klage.

1 comment:

Anonymous said...

hei.fine bilder av guttene.august er blitt stor gutt .håper det går bra med deg og at du er frisk.i dag begynte barna på skolen,fult kjør hele dagen.har da hadd lenge frså en må bli innkjørt igjen.alt bra her.frank dro i dag på jogg så nå er det bare meg og marius.jeg blir vel helt alene snart hvist alt ordner seg for marius.er det du som styrer med alle papirene?du får nå litt hjelp i han også hvist han kommer.hils guttene,klem fra tante