Monday, September 24, 2007

Aspen bilder




Nå begynner Aspen å bli mer våken, så da blir ikke alle bildene sovebilder. Han er nå søt da, ligner mye på Augsut når han var en måned gammel tror jeg. Aspen sover nå mye fortsatt, og er fortsatt rolig. Liker å ligge våken å se seg litt rundt også nå. August er fortsatt borte å kysser på han. Det blir nå til at Aspen og jeg sover mye sammen. Han liker kroppsvarmen tenker jeg. Om han gråter, og vi tar han opp blir det stille. Det er vel opp til oss om vi vil at han skal gråte eller ikke virker det som. Han vokser nå synes jeg. I dag er han en måned gammel. Utrolig så fort tiden går.

Jeg kan nå fortelle at vi ikke fikk huset vi la inn bud på. Det ble for dyrt. Kjedelig. Vi hadde det høyeste budet helt til siste innspurt. Keith og jeg trodde det var i boks, så vi dro opp dit i går kveld for å titte igjen. Da vi kom hjem fikk vi telefon om at en kjøper hadde kommet med et høyt bud, og skulle betale det hele i kontanter. Vi kunne ikke konkurere med det. Vi er nok litt skuffa nå. Huset var jo perfekt for oss. Sånn er det nå bare. Huset var vel perfekt for flere tenker jeg.

No comments: