Tuesday, September 25, 2007

Tante Solveigs strikkede plagg7




Tante Solveig strikket en bunad i 2 års størrelse til Augsut, og jeg har ikke satt inn bilder av den. Det er en jakke som hører til den også, så om det er bra vær til helga får jeg ta på han bunaden igjen og ta en tur til parken. Jeg er nemlig ikke helt fornøyd med bildene vi har av denne bunaden. Vi var i bryllup på lørdagen, så jeg skal sette inn flere bilder fra den dagen. Først må dere beundre bunaden som tante har strikket. Jeg får ta noen nærbilder. Det er vanskelig å se mønsteret på vesten på disse bildene. Vi fikk nå mye ros for drakten hans. Brudeparet som er fra Mexico, syntes det var utrolig flott å ha en blond, blåøyd gutt i bunad springende rundt. August lignet nå mer på en pirat etterhvert. Han sprang jo å herjet med de andre barna hele tiden, så skjorta hang utafor buksa. Sokkene gled ned og skjorteknappene var alle åpne også. Første gang vi så piraten vår hadde han et stort rosa kyssemerke på kinnet. Sjarmtrollet vårt har teket på damene. Han så nå litt morrsom ut med åpen skjorte og kyssemerke på kinnet.

1 comment:

Anonymous said...

hei.det var fine bilder.august minner meg på emil i lønneberget,ser veldig lur ut og røveraktig.aspen er lik kith over øynene syns jeg,skjønn gutt,synd at du ikke er her så vi har fått vært delaktig i han.ellers er det et fint høstvær,vært det i to dager nå.ja.måtte det bare vare.alt bra her,hils og gi klem til guttene.klem fra tante