Thursday, December 27, 2007

God Romjul...



Jeg må fortelle dere om våre opplevelser da vi skulle ta bilde av barna og julenissen. August virket spent før vi kom opp til julenissen. Jeg fortalte at han skulle sitte på fanget og så tok de bilde. Etterpå skulle han få gotteri av nissen. August ville nå helst ha gotter med en gang, men sto nå villig i køa.
Aspen sovnet mens vi ventet, så da det var vår tur la jeg han forsiktig ned i Nissens armer uten at han våknet. August derrimot startet å hyle før rompa hans rørte nissens fang. I don't want it hylte han. Aspen våknet opp av alt dette bråket, og da begynre underleppa hans å skjelve også. Noen foreslo familiebilde, så før vi rakk å reagere satt Keith i arbeidstøy, ubarbert og støvete ved siden av nissen, med August på fanget og jeg ble dyttet bak nissen. August var fortsatt ikke fornøyd, men bildet ble tatt. Etterpå fortalte han meg at det var en scary santa. Bildet ble mye bedre enn jeg trodde det skulle bli. August kunne ikke komme seg fort nok ut av sledet vi satt i da bildet ble tatt. Vi har tatt bilder hvert år med julenissen , så det er nå litt tradisjon vet dere. Første året til August var han smilende. Andre året hylte han igjen. Vi får se hva som skjer neste år...

No comments: