Sunday, December 23, 2007

Tante Solveigs strikkede plagg12






I dag (lille juleaften for meg) prøvde jeg på bunaden til August. Jeg har vist dere bilder av den før, men dette er første gang med jakken. I sommer var det alt for varmt. Den passet fint, så juleklærne er i boks. Jeg var nå temmelig sikker på at de passet, men jeg hadde litt tid i dag til å prøve den på og ta noen fine bilder.
Vi har nå vasket og jeg har planer bare å støvsuge litt, så er det jul her også. Jeg hadde håpet på litt flere juleselskaper slik at vi får brukt bunaden litt mer. Vi kan nå pynte oss når vi drar til Keiths bror også. Det er dit vi skal den 25. Der blir det pakkeåpning og middag. Keiths mor skal lage maten.

1 comment:

Anonymous said...

hei.takk for gaven.den falt i smak.pynten heng treet.nå er det bare rolige dager.spiser god mat og slapper av.ute er det ikke snø men inne er det julestemning med tre og nisser.alt bra her.håper dere har en fin julefeiring.artig for august for han forstår mere av dette nå.ha ei fin romjul .klem fra tante