Monday, March 17, 2008

Ut på trilletur





Her er et par bilder jeg tok av Aspen i dag, da vi var ute på tur. Vi gikk opp til Merete for å gi henne noen ukeblader fra Norge. Vi satt å pratet litt før vi gikk videre. Aspen er veldig glad i å titte på hva som skjer rundt han, så selv om han var kjempetrtt sovnet han ikke. Han sovna ikke før jeg la han etter at vi kom hjem.

Ellers kan jeg fortelle at jeg har bestilt billett til Norge. Vi lander på Kvernberget i Kristiansund tirsdag den 25. Det blir ikke Oslo tur denne gangen. Jeg drar rett til Kristiansund og blir der til vi drar tilbake. Jeg reiser tilbake til Seattle den 10 april. Det skal bli morrsomt å komme hjem en tur nå. August gleder seg til å fly. Han har begynt å spørre meg om vi skal fly snart. Nå sees vi snart...

4 comments:

Anonymous said...

Hei Monica!
Ja nå ble jeg glad,gleder meg veldig til å treffe dere,og til å få se lille Aspen.
Vi er hjemme i påska,jeg har arbeidshelg,men allikevel blir det mange fridager sammen.
God tur hjem,klem fra Sissel

Anonymous said...

hei.her er det bare glede nå.gleder oss å få se dere igjen og aspen.vi er hjem,espen er hjemme.vi drar til trondheim i morgen men er tilbake på lørdag.aina er i oslo,jobber i påska på mødrehjemmet.hun begynner i ny jobb 1 april i barnevernet.ellers alt bra.velkommen hjem til dere alle. klem fra tante

Anonymous said...

Gleder oss til å komme hjem. Det skal bli morrsomt å se dere alle igjen. August og Aspen gleder seg også. August gleder seg til å fly. Han fortalte meg at han skal fly med et stort fly og senere skal han opp i en romferge.

Anonymous said...

hei.er dere kommet dere i riktig døgnrytme nå?det ble da litt stilt etter at dere dro,men vi sees nok snart igjen.her er det sol og fint vær.litt kald vind.ellers er det ikke så mye nytt.alt er nok som før.gikk det greit å reise alene med guttene?hils og gi guttene en klem fra tante