Monday, August 04, 2008

flere bilder av huset



Her er huset vårt fra gata. Det ser nå beder ut enn det er. De tidligere eierene har satt inn en dør på garagen, så jeg regner med at vi kommer til å forandre det med tiden.



Her er huset fra baksiden. Ikke så mye å skryte av, men det er en fin hageflekk der som jeg tenker gutta vil like.



Dette bidet er tatt fra taket ned mot gata. Det er lite trafikk der, så det blir stor forandring fra her vi bor nå.

Jeg tror jeg skal dra til huset senere i dag for å ta noen mål. Tenkte å finne ut hvor store rommene er. Jeg tror jeg henter August fra barnehagen først slik at han kan løpe litt rundt der også. Vi må også begynne å tenke på hvor sandkassa deres skal være. Jeg er nå hjemme med Aspen i dag. Har gjort noen ærend, og skal fortsette med dem nå-

No comments: