Thursday, August 07, 2008

Snart er det bryllup




I morgen er det bryllup her borte. Keiths bror, Tom skal gifte seg med sin Ester. De har nå skulle giftet seg i to år nå, men de har hatt et par utsettelser. Det blir hagebryllup i Keiths foreldres hage. Bortimot 300 gjester. Det kommer til å ta helt av. Keiths mor er stresset. Snakket med Keiths yngste bror i dag, og han fortalte at hun var ute i hagen og plantet nå. Vi hjelper nå ikke situasjonen. Det var meningen at vi skulle være der tidlig i dag, men Keith må jobbe litt. Noen møter. Det betyr at vi ikke er der før i ettermiddag. Jeg skal nå pakke og gjøre oss klar. Jeg skal passe på å ta mange fine bilder og oppdatere dere her.

Stakkars Ester. Hun ville ha et lite bryllup. Hun liker ikke dette, men lot seg vel overkjøre litt av Tom som kjenner alle, og en svigermor, som har gått helt amok. Det blir gøy. Gutta mine skal være ringbærere. Jeg er nå litt skeptisk til konseptet, men planen er at August og en annen gutt, som er 4 år skal dra en liten vogn. Oppi vogna skal Aspen sitte med en pute, og på puta er ringen. Det blir nå en falsk ring, så ikke de mister den. De skal alle ha på seg like dresser. Vi skal øve oss i ettermiddag, når vi kommer dit. Da har de nemlig noe som heter rehearsal etterfulgt av middag. Vi blir vel 70 stykker for dette.

Dere får vente i spenning, nå må jeg pakke.

PS. bildet er forresten tatt fra ferga på tur over til der Keiths foreldre bor. Jeg fant dette på internett siden jeg ikke hadde tid til å lete frem et pasende bilde i dag.

No comments: