Saturday, October 04, 2008

Besøk fra Norge 2






I dag er det lørdag, og vi skal ut å finne på noe gøy. Pappa har begynt å hjelpe oss litt med å pusse opp. Han har så langt satt opp stendere på en vegg, isolert og satt opp gipsplater. Vi fant også ut at det lekker fra taket når det regner på et sted. Det var greit at det regnet i går så vi fant dette før vi ordner nye vegger. I går tok jeg og pappa ut en gammel olje fyr. Det åpnet virkelig opp stua og kjøkkenet. Det var nemlig et skap som sto mellom med denne inni. Den var tung, men vi skrudde av den ene biten etter den andre til vi kunne bære den.

August har fortsatt ikke blitt vant med å si bestemor og bestefar. Han sier mommys mommy og mommys pappa. Han kommer bort til meg for å fortelle ting om dem, da sier han your pappa og your mommy. Han sier også my mommy og my pappa til meg og Keith. Når han er sammen med dem alene tror jeg han bruker pappa og mommy innemellom også.
Aspen holder på å øve seg til å gå. Han tar flere skritt nå, og er meget stolt av det. Han blir så stolt og ivrig at han ramler. Han klarer å reise seg uten å holde seg i noe, så det er ikke lenge igjen nå tenker jeg til han bare skal gå.

Jeg har ikke fått lagt inn nye bilder på dataen, så dere får kose dere med noen bilder av August i dag, som jeg tok da vi var hjemme i Norge.

2 comments:

Anonymous said...

Hey! You have your won site! I can't understand a word, but can for sure enjoy the photos of your beautiful sons.

Anonymous said...

hei.koslig at du oppdatere oss om amerikafarene,regnet med at far tok tak i oppussing,han har da god trening til det.ellers er det høst her.har hadd noen regn -og vindfulle dager.i dag har det vært ok med litt sol.jeg er sykemeldt,ryggen har klikket totalt.har trengt hjelp til det meste men er litt bedre nå,skal til j\legen på torsdag igjen så får vi se om han finner på noe glupt.frank skal til molde 15 okt.nå er det ikke lenge igjen før marius kommer.han får hjelpe til med det ikke din far rekker.hils alle.klem fra tante