Wednesday, November 05, 2008

Halloween 2008: Hounted house

Etter trick and treating med barna dro vi til et spøkelseshus, eller haunted house som det heter her. Jeg prøver å få ordnet noen bilder, men det er litt vanskelig. Jeg må få Keith til å hjelpe meg. Hvis dere går til

http://www.kube93.com/pages/haunted_house.html?feed=296813&article=4399908

og trykker på

Scared at the
Haunted House!

bildet kan dere se bilder fra stedet vi dro til. Ikke rart at folk ser redde ut....

Lisa vår nabo passet gutta mens vi var inne. Jeg, Keith og Marius gikk inn. Jeg må innrømme at vi gikk tett inntil hverandre. Keith først, siden han var minst redd. Foran oss gikk fire jenter og de hylte og hylte hele tiden. Jeg bare lo og lo, siden denne gruppen gikk klamrede til hverandre og hylte slik. På grunn av dem slapp vi unna de værste tingene. Det var blod og mørke rom. Folk som var utkledd som om de kom rett fra en skrekk film kom hoppende frem fra mørke kroker. Se om dere kan få frem bildene så skal jeg få se om jeg kan sette dem inn senere.

No comments: